środa, 22 maja 2013

Wciągnęło mnie kartkowanie

Kiedys chciałam uspokoic ręce i myśli, powyciągałam kartki, koraliki i różne inne duperele i zrobiłam kartki.
Spodobało mi się i zrobiłam jeszcze kilka 

Teraz, z okazji róznych okazji ;) dokupiłam papieru i znów zrobiłam :) Przecież to taki prosty sposób na zaklęcie dobrych myśli i życzeń dla kogoś, kto jest dla mnie w jakiś sposób ważny. Czemu ja wcześniej na to nie wpadłam i ograniczałam się do wysłania maila, albo życzeń telefonicznych?

Kupiłam papier. Po raz kolejny podniecona byłam, widząc te wszystkie rzeczy... Ozdobne dziurkacze, maszynki do wytłaczania, pieczątki, kalkomanie i papier, papier, papier...
Może bym i chciała miec dziurkacz, który wycina kwiatki, serduszka i różne inne. I może kiedyś sobie kupię... Tym razem zrezygnowałam świadomie z zakupu, trochę obawiając się tego, że kartki zyskają bardziej perfekcyjny wygląd, ale stracą swój taki osobisty charakter.

Musiałam sobie przypiąc motto, przypominające mi o tym, że sztuka dekorowania, to sztuka ... odejmowania. Żeby pamiętac, że góra trzy ozdobne elementy, bo większa ich ilośc sprawi, że zapanuje chaos i - jak to Tusiak określiła - kartki rzucą się ludziom do gardła.
Oglądałam scrapbookingowe kartki, te hobbystycznie robione i one się właśnie tak trochę do gardła rzucają.
Czegóż tam nie ma... Wycinanki, koraliki, kwiatki, tagi, sznurek, ozdobne pasmanterie i... jeszcze się aniołka przyj***e i bedzie jak w niebie.

Taki papier mam śliczny :)

Kartka dla mojej siostrzenicy. Uwielbia koty i ciągle je rysuje. Więc dla siedmiolatki: kartka z kotami.
Ktoś mnie niedawno pytał, jak to jest dobierac kolory ton w ton. Własnie tak: kiedy całośc jest utrzymana w jednym kolorze, a poszczególne elementy różnią się tylko odcieniem, albo walorem. Może i nudno, ale to mój ulubiony sposób łączenia kolorów.
Sam w sobie papier jest bardzo dekoracyjny: ma wytłoczone serduszka. Na to koty. Dystans ( taki trochę efekt trójwymiarowości zrobiłam, przyklejając kota na filcowych podkładkach pod meble.
Mam nadzieję, że się Indianiec będzie cieszył, jak dostanie taki prawdziwy dorosły list, ze znaczkiem.

Kartka na dla mamy, na dzień Matki.
Lawendowy papier, kawałek czerpanego papieru z Muzeum Papiernictwa w Dusznikach ( sam w sobie jest tak ładny i taki... szlachetny, że nie ma sensu go zaburzac jakimiś wzorkami, kawałek rozdartej tektury falistej, pozyskanej z jakiegoś kartonu, guzik i sznurek.

I jeszcze kartka dla niezwykłej kobiety, której wczoraj było bardzo smutno. Mam nadzieję, że dziś jest ten nowy, piękniejszy dzień. Wysyłam dla Ciebie mojego anioła. Sukienkę "uszyłam" mu z tej koronki, z której mam żyrandol :)

I jeszcze kartka- niespodzianka.
Ktoś ją za parę dni znajdzie w swojej skrzynce :)
Ten sam wytłaczany papier, sisalowe serduszko i kilka koralików.


10 komentarzy:

  1. Talent czy zdolności manualne, jak zwał tak zwał ;)ale każdy takich nie zrobi. I dwóch takich samych nie ma. I z myślą o kimś są robione. Powtórzę za Anovi - piękne są!
    taka jedna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe to, jak coś się robi i spotyka się to z takim przychylnym odbiorem :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Widać "włożone" serce w to co robisz! Bardzo ładne kartki. Kocham Cię za to. Rzymianka

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz, u Ciebie można zaczerpnąć powietrza, bo większość produkowanych teraz karteczek, no niestety- przytłacza. Fajnie, że ktoś jeszcze myśli podobnie bo myślałam, że dziwaczeję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aśka! :) Co ja niedawno odkryłam :O
      Piszesz bloga! Kiedyś patrzyłam, za avatarem poszłam, ale bloga nie odkryłam :)Ja naprawdę jestem owca :)
      Nawet się zastanawiałam, czy kartka doszła ( ta wielkanocna)i odkryłam, ze tak!
      Takie piękne rzeczy robisz :)Takie eleganckie, śliczne, zagraniczne :)

      Usuń
  4. Pieknie powiedziane,że kartki rzucają się do gardła:)) !

    Takież i moje zdanie co do ozdabiania,co za dużo to nie zdrowo.

    Bardzo fajne karteczki Ci wyszły,no i tyle radości przy tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No :)
      A jeszcze wiem, że niektóre już dotarły :)

      Usuń