poniedziałek, 6 maja 2013

Spierda***cie, jestem boska

:)
Iv ma taką sygnaturkę na forum:
"Wszystko sprowadza się do tego, żeby stanąć, spojrzeć ludziom prosto w oczy, błysnąć zabójczym uśmiechem i powiedzieć: "spie*****cie, jestem boska".

Joanne Harris "Rubinowe czółenka"


To działa, hi
Tylko z tym zabójczym uśmiechem mam na razie mały problem, hi
Luby się zdziwił, ale przecież od zdziwienia się nie umiera :)

P.s A propos tego 
Nadal jestem leniwa, ale teraz jestem z tego dumna :)

P.s. A a propos tego 
To mam znów coś fajnego do kolekcji : " ofertka poleci mailikiem" :) Póki co- to moje ulubione :)

4 komentarze:

  1. wnoszę, że tylko dlatego nie dałaś rady z tym zabójczym uśmiechem, bo ofertka to mailikiem?
    przesyłam pozdrowionusia serdeczniuteńkie
    taka jedna

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha! Jesteś boska, więc możesz mieć lenia lub cokolwiek innego chcesz. No kto ci podskoczy?! :D

    OdpowiedzUsuń