niedziela, 10 lutego 2013

Ach! Jaka piękna miłośc ;)

W walentynkowych klimatach ;))))))))))))



11 komentarzy:

  1. Może piękna, lecz krótkotrwała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie. Jednak do grobowej deski,
      bo same, z własnej woli jej nie zniszczą.

      Usuń
    2. Ja bym powiedziała że do innej deski, hi hi hi :P

      Usuń
  2. Postanowiłam, że będa do końca razem- w zupie choćby, ale razem.
    To tak atrochę reinkarnacja, bo zmienią stan skupienia,...
    Ale
    Gdyby je zostawic same sobie, to pójda całkiem na zatracenie...

    agik - nie ma tu krasnoludków, które pozwalają logowac się na blogowisku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "nie ma tu krasnoludków, które pozwalają
      logowac się na blogowisku" - no nie wiem...
      Raczej nie ufam.

      Usuń
    2. że mła to mła?
      To zobaczysz, jak wrófce do dom i swego komputera :P
      Ja usunę komentarz- to nie mła.
      Ja nmie usunę- to nie wiadomo :D
      Bo moze mła cosik odbiło? :D
      agik

      Usuń
    3. Zobaczę lub nie zobaczę...
      Proszę mnie tu nie próbować ulec zlęknięciu.

      Usuń
    4. Nie lękaj się :
      Pojutrze już wystapię w swetrze Mario : oprócz krasoludków, które nie daja się zalogowac na blogowisku, nie działają tez znaki na klawiaturze u góry.
      To pisze: uśmiech
      agik

      Usuń
    5. Zauważyłem, np. "g" nie działa. Mimo to, domyśliłem się,
      że tam gdzie jesteś panuje mgła. U mnie przeźroczystość
      dobra.

      Usuń
    6. U mnie też dobra przezroczystośc. Tylko dymu duzo ; Ale akurat "g" działa
      A cos powinnam powiedziec na "g"?

      Nie umiem pisac na tej klawiaturze, czuję się, jak niemowa, bo całe pisanie, to poprawianie literówek...
      agik

      Usuń