piątek, 21 grudnia 2012

Pakowanie prezentów ( anioł) :)

Bardzo lubię :)
I wymyśliłam coś takiego:

Prezent właściwy zapakowac ( u mnie to były bajeczki i jakie pierdółki) w cokolwiek.
Włożyc do reklamówki ( nie jest to konieczne, ale ponieważ książeczki mają ostre kanty, worek zabezpieczy prezent przed wypadnięciem, w razie rozerwania spodu.
Z szarego papieru wyciąc kwadrat, na tyle duży, żeby można było złapac wszystkie 4 rogi ( jak cukierka)
Wystające kawałki upchnąc do środka

Z waty ukulac kulkę i zapakowac ją w organzę ( ale chusteczka higieniczna tez się nada- byle nieużywana ;))
Związac drucikiem- zostawic dłuższe kawałki.
Przywiązac głowkę do tułowia.

Miejsce łączenia zamaskowac " szaliczkiem" z kawałka łańcucha choinkowego ( albo z czego innego). Ja dokleiłam za pomocą pistoletu, ale można też dowiązac.
Z jeszcze jednego kawałka łańcucha dokleic aniołowi włosy.I aureolę z drutu.
Pozostaje domalowac uśmiech i oczki ( lakierem do paznokci, bo mazak nie chciał pisac :) )
Dokleic wycięte z kartki skrzydła i przywiesic tabliczkę, dla kogo anioł :)
Gotowe :)

Potrzebowałam:
Ozdobny papier do zapakowania prezentu właściwego
Duży kawałek szarego papieru do pakowania
Kawałek waty
Kawałek organzy
łańcuch choinkowy
Kartkę papieru
Lakier do paznokci
Drut aluminiowy do aureoli
Drucik do wiązania
Pistolet do klejenia

Chyba się będą cieszyc Indiańce :)

Edit
Teraz sobie pomyślałam, że niemal identycznie można zrobic też choinkę- zamiast głowy- gwiazda, a łańcuch ukośnie owinięty od góry.

4 komentarze: